Check In:      Check Out:      No of Rooms:
    

See some of the finest hotels in Chios more

Cruise excursions to nearby islands and Turkey. more

Explore Chios with our excursions in the island. more

Car rental services with the best prices in the market.more

Α. Ευθύνες Γραφείου
Το Γραφείο μας ενεργεί ως μεσάζων μεταξύ των εκδρομέων και των μεταφορέων, ξενοδοχείων και κάθε άλλου που προσφέρει υπηρεσίες για την εκτέλεση του προγράμματος. Είναι αυτονόητο ότι το Γραφείο δε φέρει καμιά ευθύνη για ανωμαλίες ή απρόβλεπτες δυσχέρειες που μπορεί να συμβούν στο ταξίδι ή για αναβολές, καθυστερήσεις ή ακυρώσεις δρομολογίων που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή έκτακτες συνθήκες, (πραξικοπήματα, απεργίες, δυσμενείς καιρικές συνθήκες, πολέμους, πυρκαγιές, αεροπειρατείες, σεισμούς, πλημμύρες κ.α) καθώς και για ατυχήματα, τραυματισμούς, ασθένειες ή οργανικές επιπλοκές λόγω κλιματολογικών αλλαγών, υψομέτρων, επιδημιών, δηλητηριάσεων κ.λ.π. Για κλοπές, φθορές, απώλειες αποσκευών στον τόπο προορισμού, το Γραφείο δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν έχει καμία δικαιοδοσία στην επίλυση του προβλήματος. Τέλος, το γραφείο δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει αποτελεσματικά αλλαγές, καθυστερήσεις, ακυρώσεις ή υπέρ πληρότητα (overbooking) προγραμματισμένων δρομολογίων κάθε μορφής και δε φέρει καμία ευθύνη για αυτά.
Ευθύνες Ταξιδιωτών:Οι εκδρομείς είναι υπεύθυνοι για την προσκόμιση των κάθε είδους δικαιολογητικών και πιστοποιητικών που χρειάζονται, για να μπορέσουν να ταξιδέψουν (διαβατήριο, visa, αστυνομικοί ταυτότητα, άδεια παραμονής κ.λ.π.). Επίσης είναι υπεύθυνοι για την εξασφάλιση και δήλωση συναλλάγματος, καθώς και για τη δήλωση τιμαλφών, φωτογραφικών μηχανών κι άλλων αντικειμένων στα διάφορα τελωνεία. Είναι υποχρεωμένοι να είναι συνεπείς με το πρόγραμμα και πρέπει να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ομαλή εκτέλεσή του. Δεν δικαιούνται αποζημίωση για υπηρεσίες που χάθηκαν με δική τους ευθύνη.

Β. Κρατήσεις Αεροπορικών Εισιτηρίων
Οι ευθύνες των Αεροπορικών Εταιρειών ρυθμίζονται από τις συνθήκες της Βαρσοβίας και της Χάγης. Η κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου προϋποθέτει εξόφληση του συνολικού ποσού του αεροπορικού ναύλου είτε με χρήση πιστωτικής κάρτας τη στιγμή της κράτησης στο σύστημα ασφαλών συναλλαγών της Τραπεζας Πειραιως,είτε με κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό εντός προθεσμίας που αναγράφεται τη στιγμή της οριστικοποίησης της κράτησης.

Γ. Κρατήσεις Ξενοδοχείων
Η αναφερόμενη ένδειξη κατηγορίας των χρησιμοποιούμενων ξενοδοχείων καθορίζει την κατάταξη των ξενοδοχείων από τον επίσημο Τουριστικό Οργανισμό της χώρας στην οποία ανήκουν. Συνιστάται η αποφυγή τρίκλινων δωματίων τα οποία είναι κατά κανόνα δίκλινα με προσθήκη τρίτου κρεβατιού και συνεπώς λιγότερο ευρύχωρα. Στην τιμή της ημιδιατροφής ή πλήρους διατροφής δεν περιλαμβάνονται τα ποτά, αναψυκτικά (εκτός και αν αυτό αναφέρεται). Κατά την αναχώρηση σας από το ξενοδοχείο, σας υπενθυμίζουμε ότι πρέπει προηγουμένως να εξοφλείτε τυχόν προσωπικούς λογαριασμούς (ποτά, mini bar, pay tv, τηλεφωνήματα κ.τ.λ.). Τα δωμάτια παραλαμβάνονται μετά τις 14:00 την ημέρα άφιξης και κατά την αναχώρηση θα πρέπει να παραδοθούν έως τις 11:00 (εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά). Αν ακόμα, λόγω απρόβλεπτων δυσχερειών, το Γραφείο αναγκαστεί να αλλάξει ξενοδοχείο με άλλο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας δεν υποχρεούται αποζημίωσης.
Κράτηση ξενοδοχείου θεωρείται επικυρωμένη, μόνο αν συνοδεύεται από εξόφληση του συνολικού ποσού της κράτησης με τη χρήση πιστωτικής κάρτας και αφού πρώτα ο χρήστης συμφωνήσει με τους γενικούς όρους κράτησης. Σε αυτή την περίπτωση εκδίδεται voucher, το οποίο ο πελάτης παραδίδει στο ξενοδοχείο τη στιγμή της άφιξης του.

Δ. Κρατήσεις Οργανωμένων/Μεμονωμένων ταξιδιών
Κάθε πρόσωπο που κάνει κράτηση οργανωμένου ή μεμονωμένου ταξιδιού στο website της www.ioniatouristiki.gr εγγυάται ότι έχει την εξουσιοδότηση και των άλλων προσώπων που αφορά η συγκεκριμένη κράτηση και εγγυάται για την εξόφληση αυτής προσωπικά. Για να είναι έγκυρη η κράτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από εξόφληση (100%) της συνολικής αξίας του ταξιδιού. Η κράτηση ολοκληρώνεται με τη χρέωση της πιστωτικής κάρτας του χρήστη μέσα από το σύστημα ασφαλών συναλλαγών της Τραπεζας Πειραιως ή με κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό και αφού πρώτα ο χρήστης συμφωνήσει με τους γενικούς όρους κράτησης. Όλοι οι συμμετέχοντες σε ταξίδι σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης οφείλουν να έχουν εν ισχύ καινούργια Αστυνομική Ταυτότητα (με λατινικούς χαρακτήρες) ή καινούργιο Αστυνομικό Διαβατήριο. Για χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης χρειάζεται Αστυνομικό Διαβατήριο με ελάχιστη ισχύ 6 μηνών από την ημερομηνία του ταξιδιού. Σε κάποιες χώρες χρειάζεται έκδοση βίζας εισόδου για την οποία ευθύνεται προσωπικά ο κάθε ταξιδιώτης. Αλλοδαποί κάτοικοι Ελλάδας που επιθυμούν να ταξιδεύσουν στο εξωτερικό οφείλουν να συμβουλευτούν τις προξενικές αρχές της χώρας που θα επισκεφθούν και να προμηθευτούν τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η Εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που δεν επιτραπεί από τις αρμόδιες αρχές η πραγματοποίηση του ταξιδιού λόγω έλλειψης ή λήξης ή άλλων προβλημάτων που τυχόν προκύψουν με τα ταξιδιωτικά έγγραφα των πελατών της.

Ε. Ακυρώσεις
Σε περίπτωση που θέλετε να προβείτε σε οποιαδήποτε ακύρωση κράτησης (εισιτηρίων, ξενοδοχείων, οργανωμένων/μεμονωμένων ταξιδίων), η τελευταία πρέπει να γίνεται εγγράφως με email στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση ionia@ioniatouristiki.gr. Το Γραφείο ωστόσο είναι υποχρεωμένο να σεβαστεί τις υποχρεώσεις του τόσο έναντι των συνεργατών του στη διοργάνωση των εκδρομών (ξενοδοχεία, πράκτορες, κ.λ.π.) τους οποίους οφείλει να αποζημιώσει σε περίπτωση ακυρώσεων βάσει υφισταμένων συμφωνιών.
Για το σκοπό αυτό το Γραφείο έχει καθιερώσει την ακόλουθη διαδικασία σε περιπτώσεις ακυρώσεως συμμετοχής για οποιονδήποτε λόγο, εκτός εάν ο πελάτης έχει ενημερωθεί διαφορετικά:

Οργανωμένα/Μεμονωμένα Ταξίδια
Οι χρεώσεις των πελατών λόγω ακυρώσεως (ακυρωτικά) έχουν ως εξής:
- Ακύρωση του ταξιδιού από την επιβεβαίωση σας έως 61 μέρες πριν την αναχώρησή σας: χρέωση € 100/ατομο για οργανωτικά & επικοινωνιακά έξοδα.
- Ακύρωση από 60 μέρες έως 45 μέρες πριν το ταξίδι: χρέωση ακυρωτικών 10% επί του συνολικού κόστους του ταξιδιού.
- Ακύρωση από 44 μέρες έως 35 μέρες πριν το ταξίδι: χρέωση ακυρωτικών 30% επί του συνολικού κόστους του ταξιδιού.
- Ακύρωση από 34 μέρες έως 21 μέρες πριν το ταξίδι: χρέωση ακυρωτικών 70% επί του συνολικού κόστους του ταξιδιού.
- Ακύρωση από 20 μέρες έως και την ημέρα αναχώρησης : χρέωση ακυρωτικών 100% επί του συνολικού κόστους του ταξιδιού.

Αεροπορικά εισιτήρια
Οι χρεώσεις των πελατών λόγω ακύρωσης/αλλαγής αεροπορικών εισιτηρίων ποικίλλουν και εξαρτώνται από τον τύπο εισιτηρίου. Ο πελάτης ενημερώνεται για τους όρους αλλαγής/ακύρωσης εισιτηρίου τη στιγμή της κράτησης.

Ξενοδοχεία
Πριν την επικύρωση της κράτησης, αναφέρονται ρητά οι όροι ακυρωτικών για το συγκεριμένο ξενοδοχείο και ημερομηνίες που επιλέξατε. Τα ακυρωτικά αυτά υπερισχύον έναντι των γενικών ακυρωτικών όρων που αναφέρονται παρακάτω.
Σε γενικές γραμμές ισχύουν για τις κρατήσεις των ξενοδοχείων οι ακόλουθοι όροι ακυρωτικών.
- Ακύρωση μέχρι 72 ώρες πριν το check in, δεν υπάρχουν ακυρωτικά.
- Ακύρωση από 72 ώρες πριν το check in ή μη εμφάνιση στο ξενοδοχείο επιφέρει ακυρωτικά 100% επί της αξίας της κράτησης.
Για αλλαγή στην κράτηση πριν την έναρξη των ακυρωτικών, η αλλαγή μπορεί να γίνει χωρίς χρέωση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχει διαθεσιμότητα στη νέα ημερομηνία και να μην υπάρχει διαφορά στην τιμή. Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή, ο πελάτης ενημερώνεται εκ των προτέρων και αν συμφωνεί υποχρεούται να καταβάλλει τη διαφορά. Αλλαγές μετά την έναρξη των ακυρωτικών θεωρούνται ακύρωση της υπάρχουσας κράτησης με τις ισχύουσες χρεώσεις και έναρξη νέας κράτησης.
Σε ειδικές περιπτώσεις αργιών, εορτών ή ειδικών events τα ξενοδοχεία είναι πιθανόν να εφαρμόζουν αυστηρότερους όρους ακυρωτικών.
Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης ενημερώνεται για τους ακριβείς όρους ακύρωσης/αλλαγής πριν την οριστικοποίηση της κράτησης και πρέπει να τους αποδεχτεί πριν προχωρήσει σε κράτηση.